Wednesday 3 April 2013

Tukar Topik....


Firman Allah SWT di dalam AL- Quran Surah Ar-Ra’d
"Sesungguhnya ALLAH tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum sehingga mereka sendiri mengubah apa yang ada pada diri mereka."
Berdasarkan keratan surah di atas, aku bertekad untuk mengubah diri aku dan juga blog aku nih. Kadang-kadang perubahan adalah bagus untuk memperbaiki diri kita dan menambah kekuatan diri kita sendiri.



Kenapa aku pilih "Teknologi" dan "Kreativiti"? Sebabnya adalah....dah alang-alang sekarang ni aku pelajar seni persembahan..mestilah kreativiti yang aku nak cari...:D  Tambah-tambah pulak sekarang ni aku lebih ke arah teknikal, grafik dan lakon yang memerlukan kreativiti untuk membantu kerjaya dan tugasan aku..hehe...

Selain teknologi dan kreativiti..aku jugak akan selitkan tentang hobi-hobi aku dan aktiviti-aktiviti aku....hehe...Blog Aku, Suka Hati Aku Laa!! :D Gurau-gurau ja...hahahaha

Oleh itu, terimalah perubahan aku ini...:) Akanku cuba yang terbaik untuk memperbaiki kelemahan diri ini..Wassalam..



Dah tukar topikk...weee~~ :D

No comments:

Post a Comment